sampah dalam b.i ape ???

    hai ! lame x update .. malam ni tetibe terbukak hati nak update ..
minggu ni dgn minggu depan  .. minggu exam .. exam start hari rabu .. sampai hari khamis minggu depan .. meh bace ni .. cabaran dan rintangan yg aku hadapi first day exam ..

        RABU (18 MAY)

   12.30 - 2.00 :b.inggeris paper 2 ,, bullshit giler .. smngt buat essay pasal recount .. help 
                       flood victim's .. TIBE2 ,, aku lupe ayat SAMPAI ,, "ape dalam bi ????" aku
                       pikir giler2 .. minum air bnyk kali .. konon nk tenangkn fikiran ..then ayt
                       tuh dtg beterbangan sekeliling kepale aku ..lame tuh.. baru igt ..
                       ARRIVED .. bengap betol .. smbong buat essay ..
                       TIBE2 .. aku lupe ayat SAMPAH ,, x bodoh ke tuh .. dlm kepale
                       otak aku time tuh .. pikir dustbin , swept , mop , plastic bag .. bangang
                       aku sgt kritikal .. 10 minit der pikir ayat bombastik tuh .. lepas tuh ,,
                       ayat RUBBISH dtg kt otak suci aku .. aku sgt seronok ! aku sambong
                       balek essay .. TIBE2 ..aku lupe lagi ayat DESTINASI ,, aku termenong kejap
                       .. YEAAHHH !! DESTINATION ,, aku pikir ayat ni x seterok ayat2 di atas ye
                      CONCLUSION : aku bengap b.i .. essay aku merepek .. aku skor A BI !!
                                            hahahahaha ..

No comments:

Post a Comment