boring !!

besok sekolah ! belajar kat dewan makan asrama . FFUUUUU ~
DM kotor ohh . lekit . yuukkkksss ! tapi pergi je lah . kawan semua pergi . lagipun duduk rumah tak tau nak buat ape . hmmmm .

X SABAR2 jumpa kengkawan ! ahakk !

oke fine . boring . aku cerita ape yang terlintas kat kepale otak aku je lah ye :)


*adik aku yang paling kecik demam . muntah banyak kali . tapi dye makan aiskrim , minum vitagen . bukan salah kami sekeluarga tetapi dye menyalak nak .


*sedang memerhatikan adik aku yang lagi satu tuh (sori adik ramai sgt -,-) study science . besok dye ade exam . HAHA . berusaha lah wahai iqah :DD


*baru lepas borak2 dgn aidil , dye gila dan pekak dan nsem . oke dah diam . dye cuma gergasi cina mualaf yang membela sesumpah saje ye .


*ramalan result pmr yang dapat straight A : AKU (konon) , meera , auni , kyra , aina , syazwa , ecah prad , batrisyia , sabrina lumina , alif haikal , fatieha , balqis dan lain2 . ppffttt (baik senaraikan semua kawan kau jar)


*raja syahiran syahmi : ty malam tadi luangkan masa with me . heee ~~


*tinggi aku , 165cm .. berat pulak , 45 kg .. kalau nak jadi model boleh tak ? ahakkk . (gedik)


*aidil ckp aku makan mcm orang cacat -.-' kau jalan mcm orang cacat gile (balas dendam)


dah lapar .bye

No comments:

Post a Comment