kalau boleh .....

  hai ! assalamualaikum :)

       APEHAL FLY FM LAGU SEMUA TAK SEDAP ! adoyy . sori tetibe :/
   
  oke TAJUK : kalau boleh ..... blablabla (menyakai lah tajuk kau jar!)

KALAU BOLEH : aku nak pakwe yang pandai azan and pernah jadi imam 20 kali dalam hidup dia .ikut umur lah kan . wahhh gitu . orang semua nak pakwe yang pandai nyanyi sambil bergitar . kau nak yang cenggitu pulak . ehhh ! suka hati i lah kan .
           cth : ketika solat maghrib secara berjemaah di sekolah waktu pmr .. imam punya bacaan . perggghhh .
                  bacaan dia menusuh kalbu siot ! aku rase nak bukak tirai dan lihat sape jadi imam .orang kate 
                  budak form4 . berkace mate . dye budak nasyid . ehheekkk ! (gedik x ? aku perkare begini
                  memang kena gedik)


KALAU BOLEH : lepas pmr ni . ASHRA (ELF) dapat meluangkan masa bersama . berjenaka bersama ! suka sangat jikalau kami begitu . tak mau gadoh2 . saya sangat merindui mereka :'(

APEHAL LAGU KAT FLY FM TETIBE SEDAP NI ! 


JIKALAU : akak aku tak ade kat rumah . alangkah bahagianya aku ! ahakkk :DD

OKE LAGU STEREO HEART SEDANG DIMAINKAN . AKU SUKA LAGU NI <3


dah malas nak cerita pasal KALAU BOLEH ......


*adik aku pergi kem . bawak bantal aku . WTH ! aku sayang bantal tu :'(

*aidil aidil ! main basikal je lah kau ~~

*bila nak sekolah ni ! tak tahan duduk rumah !

*AQISH SHAIKH ! best gile IM dgn kau ! aku nak culik genji kau boleh tak ! kau sangat tamakkn .

*kuku panjang lah . berhari hari carik ketip kuku . malangnya tak jumpa (woi ape hal ! tuh pon nak cite !)

*now . ayah aku (mohamad nazali yang gagah perkasa lagi berkarisma) asik cakap "MEMEY LAH" dan "ABAH KAU" . stop it lah yah . abah k.ngah itu ayah lah ! adoyy .

*ibuku (siti azida yang molek lagi muda  =,=') berusaha mengajar adik aku (hanisah husna yang terencat -,- jahatnya aku~) bace iqra' . nisa baru kenal A sama BA . ibuku kate "nisa ni kena ajar iqra' sebelah rotan baru boleh"sambil memerhatikan nisa yang sedang memanjat almari buku kerana tak nak bace iqra' .

*tujuan aku memang update blog cerita pasal family aku :/


dah bye . 

2 comments: